Forum Gündemi:


Konu Başlığı : Opencart Üzerinde SMTP Mail Ayarları Yapılması (opencart sitem mail göndermiyor)

*
Bu konu; tarihinde açılmış olup, 0 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : System
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Çevrimdışı
Super Moderator
******
266
mesajlar
219
konular
0
(Ticaret Puanı: )
May 2019
(Kayıt Tarihi)
#1
07-07-2019, 12:01 PM
Merhaba arkadaşlar

Opencart site kurulumları yapıldığında en çok sorun yaşanılan konu sistemin mail yollamaması bunun nedeni hosting firmasının phpmail fonksiyonunu kapatıyor olması.
Bu nedenle smtp ayarlarını yapmalısınız. Peki bu ayarlar nasıl yapılır sırasıyla işleyelim.

Opencart admin paneline ulaşmak için ” [Linkleri yalnızca üyeler görüntüleyebilir.Sizde aramıza katılmak ister misiniz? Üye Olmak İçin Buraya Tıklayın.] “ olarak yönetim paneli üzerinden Kullanıcı Adı ve Şifreniz ile giriş yapıyoruz.

1) Yönetim paneline giriş yaptıktan sonra sol üstte yer alan icon’a tıklayarak menüyü büyütüyoruz, daha sonra ” System “ butonuna tıklıyoruz

2) ” System “ menüsü altında açılan ” Settings “ butonuna tıklıyoruz.

3) Oluşturmuş olduğumuz Opencart sitemiz Store List altında listelenecektir, sağ tarafında bulunan kalem simgesi üzerinden ayarlarımızı yapılandıracağımız alana giriş yapıyoruz.

4) Edit Setting altında bulunan Mail bölümünden gerekli mail ayarlarımızı düzenleyeceğimiz ekrana geçiş yapıyoruz.

5) İlgili ekran üzerinde ;

Mail Protocol -> SMTP

SMTP Hostname -> mail.siteadi.com

SMTP Username -> info@siteadi.com

SMTP Password -> Mail şifreniz

SMTP Port -> 587

Yukarı da açıklandığı gibi mail ayarlarımızı ilgili alanlara yazarak daha sorna yukarıda bulunan Kaydet butonu üzerinden işlemlerimizi tamamlıyoruz.

iyi forumlar
Bir Dünya İstiyorum Çocukların Rahatça Oynayabildiği ve Güven İçinde Yaşayabildiği...

* Skype Kullanmıyorum.


Foruma Git:


Görüntüleyenler: 3 Ziyaretçi